Sweet Potato
AboutLinksStuffEntries

________________________________________________________________________________________
Saturday, 11 August 2012 | 23:38 | 2 Atasinchi
   AKU NAK KAU ! I MISS YOU           

hey semua Readers :') . hari nie aku nak update satu kisah kau & aku . hari nie genap Sebulan kau dan aku jumpa or ex . sampai sekarang aku tak boleh lupakan kau. Sumpah aku Terlalu Rindukan Kau sangat Capital H. aku tak tahu apa salah aku . sampai kau taknak msg aku dah . setiap mlam airmata aku mesti bertakung sebab kau . kalau tak dsbabkan kau, takde aku beria nak nanges bagai weh . tolong lah paham aku sangat . aku tahu kau msti teringat ex kau yng lain . walhal , kau tak ingat aku lngsung . aku paham sangat . Siapa Lah Aku Nie Kan ? berbanding diorang yang lawa , comel . aku hanya mmpu bg kau Senyum jea.



     
PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕


Holla ! You've dropped in my space. Be nice here and copycats not allowed. Thank you :)
Replace with your own cute word here.
_______________________________________
◕ Shout Here ◕

Put your cbox code here.

_______________________________________
◕ Sing Along ◕


_______________________________________
◕ Big Claps ◕

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google